16 de novembre 2008

Trapezistes


Tal com explicava en un post, durant el nostre darrer viatge a l'Empordà vam trobar en una botiga de ceràmica uns quants trapezistes penjats que fa la filla de la mestressa de la botiga. Sabedora de la meva especial relació amb els trapezistes i els seus vertígens, una blocaire va preguntar en un comentari en aquell mateix post si havia caigut en la temptació de comprar-lo.

Evidentment que sí, i no en vam comprar un, sinó dos. El segon hem tingut el plaer de regalar-li a l'autèntic trapezista, per segellar la nostra relació i com a agraïment per cedir-me el títol del llibre.

7 comentaris:

O. ha dit...

Un regal així s'havia de col·locar al lloc més important del meu blog. Gràcies de nou!

Cèlia ha dit...

Jo, curiosa (xafardera no, eh?) de mena, també m'havia quedat amb les ganes de saber-ho...

Striper ha dit...

doncs dos trapezistes en molt bones mans.

Unknown ha dit...

Els vas comprar a la Bisbal? Són esvelts.

mai ha dit...

Realment sí que són bonics.
M'has deixat amb el dubte dels fars i les metàfores...

Jesús M. Tibau ha dit...

els vam comprar a Pals

Deric ha dit...

hi ha temptacions a les que s'ha de caure.
un regal fantàstic