30 de novembre 2008

Blocs de ciència, de Daniel Closa

Avui comento i recomano el primer llibre que no és estrictament de literatura. Però, què vol dir literatura? Què vol dir estrictament?
Blocs de ciència és el primer llibre de Daniel Closa on recull els posts del seu excel·lent blog Centpeus. El nom del llibre ja ens dóna certa idea del seu contingut. Daniel Closa ens explica de forma senzilla, didàctica i amena, amb píndoles d'humor incloses, curiositats del món de la ciència i ens demostra dia a dia que la ciència i l'entreteniment no estan renyits.

Llegir cadascun dels capítols del llibre ens reconcilia amb la humanitat, ens fa més savis i ens posa un somriure al rostre. I ens regala un bon tema de conversa, molt millor que el darrer afer sentimental de l'ex-amant d'un futbolista.


Ciència, cultura i humor al poder!

9 comentaris:

Striper ha dit...

Molt bons el ingredients que te aquesta obra.

Rita ha dit...

Segueixo el seu bloc i m'agrada. El llibre el tinc pendent.

Montse ha dit...

Em fas venir ganes de llegir el llibre. El blog l'he llegit alguna vegada i és molt bo.

Carme Rosanas ha dit...

A mi m'agraden molt els llibres de divulgació científica.

assumpta ha dit...

No conec encara el llibre, però sí que segueixo el seu bloc i m'agrada.

Cèlia ha dit...

Oh! M'encanta la ciència tot sent de lletres, l'apunto als meus "propers"!

Anònim ha dit...

Sempre he cregut que la ciència ens reconcilia amb la humanitat, potser per això és tan perillosa per a les religions.

He afegit aquesta entrada en el meu recull setmanal del millor del millor de la blogosfera.

Salutacions!

Txarli ha dit...

Quin cocktail! Em sembla una bona manera de fer ciència per tothom...que no sempre és tan aburrida com sembla!

krusty ha dit...

Aquest llibre lo va presentar a la Biblioteca de Roquetes i vaig tindre la sort de poder parlar en ell sobre la "difícil" vida dels biòlegs!!
Lo llibre molt bo!! i fa que les coses complicades semblen fàcil!! i això no ho és gens, de fàcil!