05 de novembre 2008

81è joc literari

"En tot cas, es va desfer aquella mena de malentès en què havíem fonamentat la nostra relació: jo creia que volia alliberar-me i mai no podria. Però m'equivocava: ella estava desitjant deixar la torre de vigilància, i jo quedar-me a la cel·la, vet aquí el malentès."

Els jocs literaris del mes de novembre comencen amb el fragment d'un llibre de l'any 2001 que haureu d'endevinar, una novel·la basada en la sempre conflictiva relació entre una mare i una filla.

Ja sabeu com funciona: si voleu obtenir números per al sorteig del premi del mes, un lot de llibres d'Edicions Bromera, heu d'enviar les respostes a jesusimaite@gmail.com, juntament amb el nom i població.

El termini per a participar als jocs literaris del mes de novembre és el 2 de desembre.

Aquí podeu consultar el funcionament general dels jocs literaris.

3 comentaris:

Unknown ha dit...

hi ha algun joc que es pugui fer ebri?

salutacions

Maria ha dit...

uf em sembla una miqueta difícil, eh? però no hi ha res impossible! m'hi posaré amb els 5 sentits!

Maria

Striper ha dit...

Apali a jugar..