12 de novembre 2008

82è joc literari

Avui és el torn del joc literari de tipus creatiu del mes de novembre.
El mes passat vaig fer servir com a base una imatge extreta d'un altre blog, i com que la proposta va tenir èxit, repetirem. Aquest cop, al 82è joc literari, us demano que m'envieu un diàleg entre els dos personatges que apareixen en un post concret del blog Nuesa literària.
Com sempre fixo un límit d'extensió, en aquest cas entre 100 i 200 paraules per a poder participar, i us recordo que ha de ser un diàleg.
Animo al món blocaire que participi i que al mateix temps pengi els diàlegs als seus blogs. També animo al col·lectiu docent que difongui la iniciativa entre l'alumnat, i convido a participar especialment als nois i noies que aquestes setmanes assisteixen als tallers d'escriptura que imparteixo a la Ribera d'Ebre.
Ja sabeu com funciona: si voleu obtenir números per al sorteig del premi del mes, un lot de llibres d'Edicions Bromera, heu d'enviar les respostes a jesusimaite@gmail.com, juntament amb el nom i població.

El termini per a participar als jocs literaris del mes de novembre és el 2 de desembre.

Aquí podeu consultar el funcionament general dels jocs literaris.

9 comentaris:

Anònim ha dit...

Jesús:

Avui abans de 8 del matí he sentit a IcatFM una càpsula cultural sobre tens un racó dalt del món. Diu que si és un dels blocs més actius de la catosfera.

Enhorabona

Deric ha dit...

Jo també he sentit icatfm i la recomanació tan fantàstica que han fet del teu blog!
Felicitats!!!

Jordi ha dit...

Vaja, veig que hi ha gent que s’ha avançat en dir això de la recomanació dicta Fm. Enhorabona, per la recomanació!!!

Cèlia ha dit...

Doncs apa! demostrem el moviment caminant!

Laia ha dit...

A veure si recupero la càpsula d'ICAT. I, em sembla que participaré aquesta vegada!!!!!!!!! Salut!

Striper ha dit...

Em vaig a veure el bloc.

Jobove - Reus ha dit...

fà cinc anys que ens va deixar, fins sempre Miquel:

Vetlla l'espai de mi que et configura
i així sabràs que mai no s'interposa
entre tu i jo cap llei de melangia.

No et recordo enyorós: t'estimo en una
dimensió de mi que no sabia
potser perquè el teu cos me l'ocultava.

Ara m'atardo amb tu sense tenir-te
pels blaus i verds lentíssims de la tarda
i pels ocres tendríssims del poema.

Nuesa Literària ha dit...

Ostres, no m'havia adonat fins ara que ja havies proposat el joc. Quina alegria! Espero que hi participi molta gent!

assumpta ha dit...

Doncs, el moviment es demostra caminant ... a treballar s'ha dit !!!