26 de novembre 2008

Actes literaris per triar

Demà dijous, 27 de novembre, a les 19.30, a la Biblioteca Marcel·lí Domingo de Tortosa, L'espina de la sardina ens explicarà alguns contes de Mercè Rodoreda. De tot l'univers literari d'aquesta autora, han triat els personatges de les senyores i les minyones per a acostar al públic la seva obra.
.
D'altra banda, aquest proper divendres, 28 de novembre, tenim dos actes literaris per triar a Tortosa. Potser caldria una mica de coordinació. O no?
.
A les 19.30, a la llibreria La 2 de Viladrich, es presentarà el llibre "Terres de llicorella" amb poemes d'August Bover i fotografies de Toni Vidal.
.
A les 20.00, al Tinellet del Palau Episcopal de Tortosa tindrà lloc un acte de narrativa, poesia i música organitzat pel Campus Terres de l'Ebre de la Universitat Rovira i Virgili, amb la participació de Gerard Vergés, Manuel Pérez Bonfill, Zoraida Burgos, Andreu Carranza, Lluís Martín i Jordi Andreu.

5 comentaris:

Striper ha dit...

Aixo esta molt b´e cal fomentar la cultura.

Montse ha dit...

Les minyones i les senyores són tot un món, a l'obra de la Rodoreda. A mi em fascina el paper d'una minyona a "Jardí vora el mar". Em sembla que es deia "Miranda"...

Hugo Rebelo ha dit...

y yo que soy de tan lejos...

saludos por la promocion que haces de la cultura.

saludos

http:\\coresemtonsdecinza.blogspot.com

Anònim ha dit...

He vist aquest espectacle i us el recomano enormement!

Anònim ha dit...

M'adono que potser no queda clar a què m'estic referint, estic parlant de l'activitat de M.Redoreda "Senyores i minyones" e l'Espina de la sardina. Animeu-vos a anar-hi!