13 d’abril 2009

Bon profit


13 comentaris:

Striper ha dit...

Bon profit, amb cava, vi dolç?

Comtessa d´Angeville ha dit...

Ahir ja me la vaig menjar, però per a hui ne tinc altra! Amb sobrassada, xocolate...

Kudifamily ha dit...

Mmmmmmmm... jo ja estic empatxada de brunyols, però haig de reconèixer que fa bona pinta... i regada amb garnatxa... nyam, nyam!

Mireia ha dit...

Fa bona cara! A la banda de Girona i al maresme nord ho fem diferent. El tortell el fem per rams, sense ous. I el dia de la mona fem un pastis i a sobre s'hi afegeixen els ous de xocolata. M'agradaria saber si només és a casa meva o hi ha més gent que ho fa així.

assumpta ha dit...

Avui fa bo!, m'hen guardes un trosset per a menjar-la a fora?, t'hi acompanyo amb una mica de mistela.
Que gaudexis força d'aquest dia!
;)

Unknown ha dit...

Com te cuides !!

mai ha dit...

Això de l'ou em fa molta gràcia. Aquests dies m'he inflat de "panedons" d'espinacs !

Garbí24 ha dit...

Molt bona pinta , llàstima que si volguesim menjar tot el que es típic aquests dies , guanyariem masses kgs. EStic de bunyols , mona , tortell i d'altres que asta hem fa goig un bon plat de verdureta . I això que no m'agrada

Deric ha dit...

mmmmm
prefereixo aquesta que les de xocolata!

Thera ha dit...

Té molt bona pinta!! Que bo... De fet aquests dies estem enmig de coses taaaant bones! Ai els kilets!!!!

Mon ha dit...

ui, lo regim a fer punyetes....

rits ha dit...

mai n'he menjat cap d'aquestes! quan he arribat a casa els pares me n'havien guardat un troçet ben bo!!!!

Allau ha dit...

Ui, ben col·locada en podries treure una de les teves cares!