29 d’abril 2009

106è joc literari


Aquest mes té cinc dimecres i us faré treballar més per a aconseguir el premi d'abril: un dibuix cedit per Ignasi Blanch.

Aquest cinquè joc del mes és de tipus aritmètic, i heu de trobar títols de llibres dels dos autors que apareixen a la imatge, on hi hagi xifres que compleixen l'operació.

Heu d'enviar la resposta a jesusimaite@gmail.com , juntament amb el nom i població si és el primer cop que participeu.

El termini per a participar a qualsevol dels jocs d'aquest mes és el 5 de maig.

Aquí podeu consultar el funcionament general dels jocs literaris.
.
Dedico aquest joc literari i tota la meva estima al participant més fidel i admirable, i millor persona, Josep Maria Sansalvador, que ja ha participat a 100 jocs literaris consecutius, des de que els va descrobrir a partir del 7è joc literari, i que setmana rere setmana m'impulsa a continuar amb el seu entusiasme. Moltes gràcies i una forta abraçada.

9 comentaris:

Striper ha dit...

Catxis m'ho mirare amb calma.

Kudifamily ha dit...

Ja ho tinc!!!
Ole ole... (ja començava a estar desesperada, perque encara em balla el paio del barret del joc 102è...)

Isabel Barriel ha dit...

Fàcil, fàcil...

Josep M. Sansalvador ha dit...

Gràcies per l'afalac !
És un plaer participar setmanalment i procuraré continuar cent setmanes més.
Gràcies pels teus jocs !

bajoqueta ha dit...

Sort que un dels dos de la foto ja el conec i tinc algo guanyat. Encara continuo amb el de la foto del barret...

bajoqueta ha dit...

Ja els tinc els dos :)
Ara a continuar somiant amb el del barret. Quan l'encertem no l'olvidarem mai més jajaja

Carme Rosanas ha dit...

Ja el tinc! i el del barret també el conec, qüestions gneracionals, suposo, però a mi em van faltar saber lligar els colors.

Mortadel.la ha dit...

Els dos sou unes bones peces, macos, macos, macos!...i així és com ho sento jo! i ara faig un "clac" i aquí ho deixo penjat!

Els del PiT ha dit...

El cinc de maig?!?
Me'n vaig corrent a fer un relat.
DEW!