01 d’abril 2009

Pilota de set a Tortosa

Aquest divendres tindré el plaer de jugar el partit de tornada a Tortosa d'una eliminatòria on tots dos equips resultaran vencedors: el format per Pilota de set i Joan Pinyol; i el meu trapezista i jo. Al partit d'anada, a Igualada, no vaig trobar un ambient hostil ni vaig patir el famós pànic escènic, ans al contrari, i espero correspondre com cal en aquesta ocasió.

No us perdeu el partit/presentació de llibre.

Camp: Biblioteca Marcel·lí Domingo de Tortosa
Data: 3 d'abril de 2009
Hora: 19.30
Si no podeu assistir a la presentació en directe, podreu veure en diferit un succedani en aquest blog a la mateixa hora. Es transmetrà en obert; no en PPV.

2 comentaris:

Striper ha dit...

Al principi he quedat distret amb el titol.

Comissió Fira Literària Joan Cid i Mulet ha dit...

M'alegra la visita de Joan a les nostres terres.Faré tots els possibles per poder assistir-hi
Dolors