08 d’abril 2009

103è joc literari

Sí, ja ho sé, estem a Setmana Santa, però els jocs literaris no descansen i ja arribem al número 103 amb aquesta imatge com a pista, que sembla més adequada a altres èpoques de l'any. Vigileu, no us descompteu, que el nombre és molt important per a encertar el títol del llibre que heu de trobar, una novel·la que va aconseguir un important premi estatal fa pocs anys.
Ànim, que el premi d'aquest mes val la pena: un tendre dibuix cedit pel roquetenc Ignasi Blanch.


Heu d'enviar el nom de l'autor i el títol del llibre a jesusimaite@gmail.com , juntament amb el nom i població si és el primer cop que participeu.
.
El termini per a participar a qualsevol dels jocs d'aquest mes és el 5 de maig.
.
Aquí podeu consultar el funcionament general dels jocs literaris.

9 comentaris:

Striper ha dit...

MMMM 12 raims que es poden..

JJMiracle ha dit...

Els anys passen de pressa… però tant???

McAbeu ha dit...

Després del 100è em pensava que no n'encertaria cap més: La Divina Comèdia del 101è no la vaig "adivinar" i del 102è me'n falta un per identificar.
Aquest però em sembla que ja el tinc! ;-)

Kudifamily ha dit...

Ostres tu... jo encara m'estic barallant amb el senyor del barret del 102è...
Se m'acumula la feina!!!
A veure si amb aquest no m'encallo!!!

mai ha dit...

Estic despistada amb els pocs anys.

bajoqueta ha dit...

Encara estic endevinant els de la setmana passada i ja ens manes més feina jajaja. No ens deixes descansar!

Assumpta ha dit...

Uhmmm... tinc una idea però no sé si pot ser...

Assumpta ha dit...

No... no el trobo pas... Més pistes si us plau jejeje :-)

Rosalita ha dit...

Ahà! em sembla que ja el tinc!