26 d’abril 2009

A la barana dels teus dits per Sant Jordi

Tot i la meva feliç absència física durant la passada Diada de Sant Jordi, i tractar-se d'un llibre de poesia, A la barana dels teus dits no va fer un mal paper a Tortosa, almenys segons informa Lluís Domingo de la llibreria Voltes al diari El Punt.


Tot i que he hagut d'ajornar diversos actes, no m'he volgut perdre el sopar especial de sant Jordi d'ahir dissabte, organitzat per l'Hotel Corona de Tortosa, ja que em van escollir com a escriptor invitat, en una nit que han titolat com a "Pètals de cultura", per a comentar la meva obra i llegir fragments de A la barana dels teus dits. Felicito per la iniciativa especialment la sotsdirectora de l'hotel, la Núria Chertó, perquè, desprès de la conversa que vam mantenir, sospito que altres projectes com aquest tindran continuïtat.

5 comentaris:

khalina ha dit...

felicitats pel llibre i també pel Marc (vaig tard) que per cert ahir era el seu sant.

pluja ha dit...

Moltes felictats!!! Segur que aquest és un dels molts projectes que encara s¡has de començar i que sortiran fantàsticament bé!

A peu coix. Núria Sagués ha dit...

Jesús M es nota que t'estimen molt la gent de la teva terra. Valoren el que fas i el que treballes, això és un gran regal.

Joana ha dit...

Moltes Felicitats per aquest Sant Jordi tan especial!

Ma-Poc ha dit...

Felicitats! Això deu fer il·lusió! :)