09 de setembre 2009

125è joc literari


Arriba el segon dels jocs literaris del mes de setembre i, no sé si us heu fixat, però avui és un dia especial. El calendari i el dia d'avui marcat que he posat a la imatge, en una posició particular, és una pista sobre un dels personatges del llibre que heu d'endevinar: una novel·la famosíssima, escrita en forma de diàleg, d'un autor alemany nascut el 1749.
.
Envieu-me les respostes a jesusimaite@gmail.com, juntament amb el nom i població si és el primer cop que participeu.
D'aquesta manera sumareu punts per al sorteig del premi del mes de setembre: un lot de llibres cedits per Abadia Editors.
El termini per a participar a qualsevol dels jocs d'aquest mes és el 6 d'octubre.

10 comentaris:

Martí ha dit...

Sembla molt fàcil... tindrà truc?

Kudifamily ha dit...

hummmm... fàcil???
Pssst, Martí, xiva-m'ho a l'orella, hehe

Assumpta ha dit...

Ho intentaré!! :-)

(Epssss, Martí... a mi també jeje)

Francesc Mompó ha dit...

A mi també m'ha semblat massa fàcil per a ser certa la meva resposta.
Salut i Terra

Caputxeta ha dit...

També ho tinc!!

Carme Rosanas ha dit...

A mi també em sembla que ho tinc!

Jesús Párraga ha dit...

Primerrrrrrrr!

Rafel ha dit...

Tinc mal de coll, però crec que ja ho tinc.

Rafel ha dit...

Tinc mal de coll, però crec que ja ho tinc.

Striper ha dit...

T'enviop una resposta al correo a veure si hi ha sort.