23 de setembre 2009

127è joc literari

Arriba el quart joc literari del mes de setembre, amb l'homenatge a un llibre preciós que, n'estic segur, molts i moltes teniu a les lleixes. Volia transcriure el fragment inicial, però seria massa fàcil, per això escric només una frase que figura a la solapa, almenys de l'edició que jo tinc a casa: "Un llibre curull de dones tràgicament enamorades". Per si us sembla difícil, i atès que encara dueu arena de platja als peus, afegeixo la cita d'Empèdocles que l'autor/a ha triat per a obrir el llibre:

"Jo era a la vegada arbre i ocell, al·lot i al·lota, peix mut dins la mar".

Fàcil? Doncs envieu el títol del llibre i el nom de l'autor/a a a jesusimaite@gmail.com, juntament amb el nom i població si és el primer cop que participeu.
D'aquesta manera sumareu punts per al sorteig del premi del mes de setembre: un lot de llibres cedits per Abadia Editors.
El termini per a participar a qualsevol dels jocs d'aquest mes és el 6 d'octubre.
Aquí podeu consultar el funcionament general dels jocs literaris.

3 comentaris:

Rafel ha dit...

Fet. De moment mut i a la gàbia.

Striper ha dit...

EL busco hi tinc dubtes, continuo la recerca.

Francesc Mompó ha dit...

Un gran llibre; d'una prosa exquisida i plena de salobre.
Salut i Terra