13 de setembre 2009

Presentació de llibres a Aldover


La regidora de Cultura d'Aldover ens va convidar a Sílvia Favà i a mi a presentar els nostres llibres el passat 11 de setembre, durant la Festa Major del poble. Sílvia va parlar dels seus Colors, i jo vaig presentar A la barana dels teus dits i del seu fill Totes les baranes dels teus dits. per a acabar, Irene López, la filla de Sílvia, es va posar de nou el públic a la butxaca amb un dels seus contes del cistell de les joguines.

Tant de bo altres Ajuntaments prenguin la iniciativa per a organitzar actes d'aquest tipus, que no tan sols de amb paella i ball (dues coses que m'encanten) s'ho passa bé la gent. Jo em poso a la seva disposició per a donar-los suport.

7 comentaris:

Mortadel.la ha dit...

Tibau? Et pots mirar el correu si us plau? T'he enviat 3 correus... Els has rebut?

berta ha dit...

Està molt bé que els ajuntaments facin una mica de tot. Enhorabona pels llibres!

Alexandre Moreno ha dit...

Ostres Josep Maria, ets un autor molt prolífic, eto felicito.

A veure si puc aconseguir un dia un llibre teu...

apa, adéu!

Striper ha dit...

Nen ets un escriptor de fama.

mossèn ha dit...

feia calor, oi ??? ... salut

Òscar Cavero 100% ha dit...

a veure si a la cava consseguim que vingueu encara que les festes ja s'hagin acavat

bajoqueta ha dit...

Ja ho vaig dir que és genial fer coses així :)