07 de setembre 2009

Una sortida digna


Tal com he anunciat, ha arribat l'hora de presentar-vos el meu nou llibre, Una sortida digna, editat per Cossetània.

Suposo que alguns i algunes acabareu de lligar caps i em relacionareu de forma definitiva amb el blog anònim que funciona des del mes de març, on es col·leccionen imatges de portes obertes (especialment des de dins). Primer que res vull manifestar el meu profund agraïment a les persones que m'han fet arribar de forma generosa i inconscient tantes i tantes fotos, en un èxit que no m'imaginava en un principi, i que m'ha obligat a penjar més d'una foto molts dies, per a evitar acumulacions. Desitjo de tot cor que ningú se senti molest per aquets petit engany sense malícia.
Al blog d'Una sortida digna hi tindran veu els personatges del llibre, amb els quals hi podreu mantenir un diàleg directament, prescindint de mi, i em faré ressò de les activitats que generi, al mateix temps que aquí, al meu racó de sempre. Però em farà goig continuar, si voleu, col·leccionant aquestes portes obertes tan maques que envieu.
El meu segon agraïment va per l'estimat i admirat Jesús Fusté, ja que d'una de les cançons del seu primer disc he tret el títol del llibre que tant em va costar trobar.

24 comentaris:

bajoqueta ha dit...

M'agrada molt i molt el títol :)

Ara esperem poder vore el que hi ha a dins :)

Moltes felicitats!

Clidice ha dit...

genial! :D la meva reverència :D

Robert Bonet ha dit...

tota la sort del món, amic... ;)

Rokins ha dit...

Ostres! sóc seguidora del blog una sortida digna. M'ha sorprés lligar caps. Més que enganyada, m'encanta aquesta creativitat a diferents bandes...
Una abraçada i sort amb el llibre!

estrip ha dit...

enhorabona! genial!
molta sort!

Brian ha dit...

ens has enganyat a molts !! fantatsic!
sort!

Admin ha dit...

Molta sort. Bon títol.

khalina ha dit...

m'he quedat de pam. No sospitava res. I això que mirava tots dos blogs :)
Molt bon títol, preciosa portada... i molts èxits!

Carme Rosanas ha dit...

Crec que ningú s'haurà sentit ofès per la teva trapelleria...
però qui sap, potser sí... i és que em fas recordar Brassens... que cantava a "Prière pour être enterré a la plage de Sète": la mort que no m'ha perdonat mai haver sembrat flors en els forats del seu nas m'empaita amb un zel imbècil"... espero que a tu t'ho perdoni, que en parlis d'una manera tendra i amb humor i que no t'empaiti gens.

jomateixa ha dit...

Es que no pares!, jo també sóc seguidora del bloc, em relaxa veure les fotos de portes obertes

Frannia ha dit...

Ya lo sabía, ya lo sabía...i saps que no és un farol.

Antoni Casals i Pascual ha dit...

Doncs jo he de reconèixer que sí que m'he sentit una mica "enredat".
Cosa que no treu que et desitgi la millor de les sorts en l'aventura. I que, òbviament, pensi seguir sent seguidor del bloc.

rebaixes ha dit...

Quelcom de decepció si que l'he tingut. En la vida m'han enganyat molts per que tot m'ho crec, I vull dir que ens has encolomat un engany, com una ratera,- diria una llufa - ara ja sé que em pots ... no una mentida que ens pot equivocar.
Jo he fet aquest simple haikú.
SORTIDA INDIGNA
EIXIR PER PORTA FALSA.
ET DESCOBRIRAN ?
I que consti que ja he begut aigua ....Anton.

Sandra D.Roig ha dit...

Donçs a mi m'agradava l'USD, (es broma)
Tota la sort del mon!,una ment prodigiosa.
:O
Encara tinc la boca oberta.

assumpta ha dit...

Clap, clap, clap!!!
Una vegada més, has estat genial Jesús!!!
Sort en aquest nou llibre!
;)

Rafel ha dit...

Títol molt digne.
No és per la porta del darrere, ni tampoc allò d'entrada lliure i sortida a garrotades.

Molta sort

Striper ha dit...

´Jo mai t'havia relacionat catxis.

Mortadel.la ha dit...

TRAÏDOR! Tinc una porta muníssima guardadeta! (perquè hi entris de pet!)
Una abraçadota i felicitats
Algun bloc més? D'aquests sorpresa?

rebaixes ha dit...

Els polítics també ho fan, i... ens en riem? Aplaudim...? ens enfadem... ?
Potser poso el contrapunt, no més he dit el que sento.
Jo també aplaudeixo quan ens enganyen. Anton. I si ho voleu esborrar ho esborreu... amb aplaudiments. Bon dia a tots i que seguim enganyant-nos que és molt sa.

Sandra ha dit...

Enhorabona i molta sort! El títol promet!

caterina ha dit...

Enhorabona pel nou llibre! :) Quan vendràs a presentar-ne algun per ses illes? ;)

Salvador Macip ha dit...

Felicitats pel nou llibre i per l'aspecte tan fantàstic que té per fora (títol i portada excel·lents). Segur que el contingut també està a l'alçada. Ah, i brillant la idea del blog de portes!!! No havia sospitat res!

Ma-Poc ha dit...

Arribo tard ja que era de vacances però... felicitats pel nou llibre!!!

gerardeli ha dit...

Enhorabona pel "misteri"!!! Jo no ho considero un engany, doncs no has dit res que no fos.
Ànims i endavant, que ho fas molt bé!!!