01 de setembre 2009

Premi jocs literaris de setembre



L'estiu és a punt d'acabar-se, de seguida començarà el curs escolar, ja han tornat les ofertes de cursos d'anglès i de col·leccionables, i els jocs literairs continuen inalterables amb nous premis. Aquest mes de setembre, i gràcies a la col·laboració d'Abadia Editors, sortejaré entre tothom que hagi encertat algun dels jocs (més encerts, més números) el següent lot de llibres:
.
Black-rod, de Ramon Bernat Mestres. Novel·la negra
Cal Negre, de Manel Fernández Sosa. Narrativa històrica
Elegies del final conegut, de Teresa Colom. Poesia
Del carrer estant, de Martí Sunyol. Narrativa curta
Darrere la boira, de Rosa M. Giralt. Narrativa curta
Miquelet, el cargolaire, de Lluís Cerarols. Contes
Sens Ales, de Jordi Cussà. Poesia
Quatre veus, d'Asun Alemany, Joan F. Dalmau, Sònia Garcia i Marc Romera. Poesia
Trasmudar, de Francesc Brenet. Poesia
Tres poetes, tres mestres, d'Antoni Pascual. Assaig.
.

El termini per a participar a qualsevol dels jocs del mes de setembre acabarà el 6 d'octubre. L'endemà faré el sorteig entre tothom que encerti algun dels jocs.
Aquí podeu consultar el funcionament general dels jocs literaris.

4 comentaris:

òscar ha dit...

nou curs i nous propòsits, jesús. i, des d'aquest setembre, em proposo participar molt més activament en els teus jocs literaris.
espero que no em llegeixi el "jefe"! :)

Carme Rosanas ha dit...

Doncs jo també em proposo participar més seguidament que no pas a l'estiu... encara que en el teu post ens hagis disfressat el setembre del començament per un maig que se t'ha colat a baix de tot ;)

Joana ha dit...

Jo també ho faré. Crec que hi ha un mes que s'ha escolat al post, serà que no vol que entre la tardor? M'entens, no?

Jesús M. Tibau ha dit...

Gràcies carme. Bonic títol per a un conte, un poema o el que sigui: "se m'ha escapat el mes de maig"