22 de setembre 2009

Primers clients d'Una sortida digna


Una de les iniciatives que duc a terme amb Una sortida digna és proposar que us feu una foto amb el llibre, que me l'envieu i, a canvi, jo us faré arribar un conte inèdit que, per la temàtica, podria haver estat inclòs en aquest recull.

Ahir a les 14.00 vair rebre una trucada de l'Octavi Serret, l'intrèpid llibreter de Vall-de-roures. A les 12.00 li havien arribat els llibres a la botiga, i a l'hora de tancar al migdia ja n'havia venut 5 exemplars (és un autèntic fenòmen). Tot seguit, m'envia la foto dels primers compradors, amb qui iniciaré aquesta col·lecció, i que rebran el conte promès.

El dia 3 d'octubre (una data molt important per a ell, ja que rebrà el Premi Nacional de Cultura per la projecció social de la llengua catalana) estaré a la seva llibreria signant exemplars d'Una sortida digna, per la qual cosa, si voleu un exemplar dedicat, ja podeu fer la comanda a la seva web o amb un comentari al post del seu blog.

3 comentaris:

Frannia ha dit...

Enhorabona!

Striper ha dit...

Ennhorabona nano!!

bajoqueta ha dit...

Espero que es vengue molt i molt bé i tingue molt d'èxit :)

L'altre dia vaig passar per Viladrich i volia entrar a vore si el tenien, però portava pressa. A vore si la pròxima setmana que baixe m'allargo i el compro que ja tinc ganes de llegir-lo :)