03 de juny 2009

111è joc literari

Comença el mes de juny amb dos lots de llibres com a premi del mes i el 111è joc literari, amb una pista de molt color.



Aquests tres colors estan relacionats amb el títol de tres llibres d'una determinada autora que heu de descobrir.

És a dir, per tal de participar heu de trobar el nom de l'autora i el títol dels tres llibres, i enviar-me'ls a jesusimaite@gmail.com , juntament amb el nom i població, si és el primer cop que participeu. En certa manera heu de trobar una incògnita, la X.

I com que sóc bona persona, us deixo una imatge com a pista:

D'aquesta manera començareu a acumular punts per al sorteig del premi del mes de juny: dos lots de llibres cedits per la Universitat Rovira i Virgili i per les autores dels contes del Muniatto.
.
El termini per a participar a qualsevol dels jocs d'aquest mes és el 30 de juny.
.
Aquí podeu consultar el funcionament general dels jocs literaris.
.

16 comentaris:

McAbeu ha dit...

No havia dubtat mai que eres una bona persona però avui t'has passat de generositat amb LES pistes.
Ara mateix t'envio la resposta.

Martí ha dit...

Ja el tinc! (Sant Google sempre ajuda)

Striper ha dit...

ja la tinc ara te l'enviare.

Kudifamily ha dit...

Doncs jo vaig ben perduda...

Gemma ha dit...

Vaig ben perduda...

Gdabos ha dit...

Jo també crec que són molt bones pistes...

khalina ha dit...

doncs si en lloc de gris fos lila ja la tindria. No ho sé, de moment

Assumpta ha dit...

Què preciosa és aquesta Catedral!! Em té el cor robat...

emili nieto ha dit...

Sou uns cracks. A banda d'identificar la catedral, poca cosa més.

kiona ha dit...

Les pistes són molt generoses, igual que els premis...

Kudifamily ha dit...

Doncs ara encara em sento més malament... ni la catedral he indentificat!!!!
(i com la Khalina: em falla el gris... si fos lila ja sabria qui era...)

Kudifamily ha dit...

Val... retiro el que he dit.
Ja ho tinc!!!
Sant Google es mereix un monument... (sobretot si l'ajuda alguna neurona que estigui desperta, com ha sigut el cas avui...)
:-DDD

Mireia Albiol ha dit...

Doncs jo estic moooooooolt perduda, l'única cosa que identifico és quina catedral, per cert... què bonica que és!

Thera ha dit...

Ai!!! Jo ja fa un parell de dies que no deixo de donar-li voltes... Em fa ballar el cap i molt el gris... llàstima que no el pintessis lila! A seguir fent ballar el cap!

Assumpta ha dit...

Jo només tinc la catedral jeje però ara que tinc temps m'hi poso :-)

Assumpta ha dit...

Ja la tinc!!! :-)))