26 de juny 2009

Doble il·lusió

Ahir vaig viure dues il·lusions relacionades amb la tasca d'escriptor:
Primera: vaig rebre les galerades del proper llibre que, si tot va bé, es publicarà el mes de setembre. Serà el cinquè en solitari, i el quart recull de contes. Aquesta vegada els relats tindran un petit fil argumental que els unirà. El títol ja està decidit; em va costar trobar-lo però n'estic força content (de moment es mantindrà en secret). L'editorial encara està treballant en la portada, i tinc moltes ganes de veure'n la primera proposta, ja que penso que serà difícil encertar amb una imatge que representi l'esperit del llibre.




Segona: ahir vam comencar a gravar al bar campari d'Amposta el curt Espantant gavines, basat en el meu conte de El vertigen del trapezista. Aquest projecte és comunitari (molt diferent de la solitària tasca d'escriptor), i l'entusiasme que demostren tots els membres de l'equip (amb desenes de correus diaris) m'emociona.
Podeu veure fotos de la gravació en aquesta galeria d'imatges i us deixo umb un vídeomuntatge d'ahir.

11 comentaris:

jesus ha dit...

jejejeje què espectacular!!!!!

Salvador Macip ha dit...

Felicitats dobles! Veure les galerades d-un llibre és com quan tens a les mans la priemra foto del teu fill: el trobes maqu'issim! :-)

jacob ha dit...

Felicitats !!

Mon ha dit...

molt be! fantastic

McAbeu ha dit...

Felicitats per les dues notícies.
Esperarem el llibre i en quant al curt, vaig llegir el conte, ara he llegit el guió i ja tinc ganes de veure la pel·li que sens dubte quedarà molt bé.
Per cert, ja t'has demanat de fer un cameo?

Joana ha dit...

Oh! Quina il.lusió ...seràs famós! :)
Felicitats!

Clidice ha dit...

l'enhorabona, imagino que tot això ha de ser molt emocionant per tu :)

Joana ha dit...

Doncs felicitats!

Trini González Francisco ha dit...

Enhorabona, Jesús!

Ma-Poc ha dit...

Felicitats per partida doble! Estarem pendents d'aquests dos projectes :)

Josep M. Sansalvador ha dit...

La meva enhorabona per totes dues bones notícies.
Tot plegat fa molta patxoca, Jesús.