25 d’abril 2008

Al Lecturas un altre cop

No sé qui s'encarrega de redactar el suplement Tot i més de la revista Lecturas, però aquesta setmana, al número 2927, hi torno a sortir. Com podeu veure, no puc dir de cap de les maneres que es tracti d'un "robado".

Cal fer justícia i posar de manifest que la foto està presa durant la presentació de El vertigen del trapezista a la llibreria Catalònia, i que en aquell acte també es va presentar la novel·la de Francesca Aliern, Cor de llop, l'autèntica triomfadora ebrenca del darrer Sant Jordi (en puc donar fe perquè vaig estar al seu costat força estona i no parava de signar) i que també hauria d'aparèixer a la imatge. Em dol que ella no hi surti.

A Barcelona, un fotògraf ens va fer moltes fotos durant la presentació, i la Paquita i jo, després, vam comentar que no sabíem on deurien sortir.

4 comentaris:

Striper ha dit...

Nano ves amb compte a veure si ara el robado te el fara el interviu.

bajoqueta ha dit...

que bo jajaja. Ai Jesús que al final hauràs de vigilar este estiu a la platja...

Anònim ha dit...

Carai, quina sorpresa m'he endut.
A veure si ara el veurem als programes "rosa". No t'imagino en aquests "saraos".

Anònim ha dit...

Carai, quina sorpresa m'he endut.
A veure si ara el veurem als programes "rosa". No t'imagino en aquests "saraos".