10 d’abril 2008

Resultat presentació a Barcelona

Ahir vaig poder celebrar el primer aniversari del meu blog amb la presentació de El vertigen del trapezista a la llibreria Catalònia de Barcelona, juntament amb Cor de llop, de Francesca Aliern.

La Francesca i jo vam aprofitar per passar el dia a Barcelona, passejar-nos i badar pels carrers del barri gòtic, i regalar-nos uns bones hores de conversa i aprofundiment de la nostra amistat.

Vaig tenir el plaer que em fes la presentació el pintor i escultor Jesús García González, que va captar a la perfecció l'esperit del llibre i que em va arribar a emocionar amb les seves paraules, ja que, tot i saber que no ens farem rics amb la literatura, comentaris com els seus donen gran part de sentit a la meva vida.

Entre el públic hi havia la presència de blocaires que ja coneixia personalment i altres que vaig poder saludar per primer cop, i també vaig tenir la gran alegria de retrobar-me amb un company d'unes antigues colònies que es feien fa uns anys, anomenades "mili".

Francesca va comptar amb un nombrós i entregat grup de fans, tal com ja em té acostumat a tot arreu on coincidim.

En definitiva, l'acte es pot resumir de diverses maneres, totes elles certes:
- Visió optimista: la sala estava plena de gom a gom
- Visió realista: hi havia unes 40 persones
- Visió pessimista: hi van assisitr el 0,0025% de la població de BCN
- La meva visió: vaig veure amics antics, en vaig conèixer de nous i m'ho vaig passar molt bé.

Ara, la propera presentació és demà, a les 20.00, a la Biblioteca de Roquetes.

5 comentaris:

Jordi Gonzalez ha dit...

Robert Evans (famoso productor de cine) solía decir que la verdad tiene tres visiones, tu visión, mi visión y lo que en realidad sucedió.

;)

Anònim ha dit...

Jesús, una presentació molt entranyable. Va haver una bona assistència però al mateix temps també va ser molt acollidora.
Et deixo les fotos que vaig fer per què les utilitzis allí on vulguis:
http://carmepla.com/personal/fotos/main.php?g2_itemId=1210
Ja sé què regalaré per Sant Jordi!
Una forta abraçada
Carme

Anònim ha dit...

No sé si ha sortit bé l'adreça, per si de cas la torno a escriure:
El vertigen del trapezista

Puji ha dit...

Va ser un plaer saludar-te

Anònim ha dit...

Em va fer molta il·lusió poder-vos saludar a la Francesca i a tu.

Una abraçada,

Janet