04 d’abril 2008

Surto a Lecturas!


Quan vaig decidir intentar entrar en aquest món dels llibres no em vaig plantejar aparèixer algun dia a la premsa del cor.

De totes maneres, si cal sortir en alguna d'elles, la més indicada, més que res pel seu nom, és LECTURAS.

Doncs així ha estat, ja que al número 2923 de la revista del 2 d'abril apareix El vertigen del trapezista com a llibre recomanat a la secció Racó d'oci del suplement Tot i més.

Qui sap, potser en breu em proposaran un reporatatge al menjador de casa o, vés a saber, un muntatge a la platja al costat de l'Ana Obregon.

Sigui com sigui, agreixo la recomanació.

11 comentaris:

Anònim ha dit...

Enhorabona !
Dóna records de part meva a l'Estefania de Mònaco i a la Pantoja !

L'illa dels monstres ha dit...

ara veuras les dones de les perruqueries llegint el teu llibre mentre els estan fent la permanent!!

Gustau Moreno ha dit...

Felicitats, company!
Ara sí que em trac lo barret. Això ja és in-su-pe-ra-ble!!

Ricard Garcia ha dit...

Ei! Això no ho podem pas dir tots. Que se'n parli és el que compta, i si això fa que a més es llegeixi, millor que millor!

Anònim ha dit...

Ostres! Podries convertir-te en l'escriptor de moda de la gent del puntet! Vols dir que la seua concentració neuronal podrà suportar-ho?

Anònim ha dit...

osti! això sí que és bo! de veritat?????????????

Ara que tens el "Lecturas" a pels programes de safareig de la tarda!

:DDDD

Rita ha dit...

D'això se'n diu escriptor mediàtic, sí senyor!!! ;) Quan topis amb el Miguel Bosé, un petonet de part meva (sempre m'ha encantat!)

Lucia Luna ha dit...

O sortiràs a "Corazon de Verano" jajaja
Si, si, però no et pensis que aquestes revistes les llegeixen molta gent.
Tu ja ets genial sense trapezista :)
Petonets.

bajoqueta ha dit...

Estarem esperant el reportatge que et faran a la teua casa. Ja estàs preparat per rebre cada matí als paparazzis? jajaja.

Jobove - Reus ha dit...

ara si que triunfaràs, te comprarà el llibre el fill de la Pantoja, quin nivell, jajajaja

Una ha dit...

¡ ENHORABUENA!