17 d’abril 2008

Un any de jocs literaris. Felicitats petites (40)

Rebre cada dia alguna participació als jocs literaris que us proposo, ja s'ha convertit en una de les Felicitats petites que m'acompanyen. Segons com, sembla que faci més temps, però els jocs literaris acaben de complir un any des d'aquell 17 d'abril de 2007 quan els vaig començar amb l'ànim d'establir una comunicació més gran amb els visitants al blog i fer una petita contribució a la difusió dels llibres i la literatura. No m'imaginava que la cosa arribaria fins aquí.


Les xifres d'aquest primer any de durada són les següents:

52 jocs literaris proposats
242 persones que han participat de tots els Països catalans
1031 respostes encertades


He tingut el plaer de repartir molts regals ofert per entitats de tota mena:

Quatre lots de llibres de Cossetània Edicions
Dos lots de llibres d'Aeditors
Un lot de llibres d'Accent Editorial
Un lot dels meus llibres
Allotjament a una casa rural de Cornudella de Montsant
Allotjament a la Masia Casa Gran de Rasquera
Dos lots de vi Abellars, DO Priorat
Un lot de llibres de la Fundació Pedrolo
Un lot de llibres de la Fundació Mercè Rodoreda
Un lot de productes de la cooperativa Soldebre
Un lot d'ampolles d'Oli de Tortosa
Lot de productes de la Festa del Renaixement
Entrades per al Teatre Auditori Felip Pedrell de Tortosa
Tres diccionaris de l’Institut d’Estudis Catalans
I el primer de tots: ser protagonista d'un dels contes del meu darrer recull


GRÀCIES A TOTHOM PER FER-HO POSSIBLE!