29 d’abril 2008

La plaça del diamant al Club de lectura


Aquest dilluns passat, els membres del Club de Lectura de Tortosa vam passar una molt bona estona parlant sobre La plaça del diamant, de Mercè Rodoreda, a la Biblioteca Marcel·lí Domingo. Aquesta tertúlia en especial va resultar molt animada, en part perquè el llibre, d'una bellesa i profunditat extraordinària, ens va facilitar la feina i perquè el Club de Lectura ha anat teixint un grup de persones sensibles i fidels que acostumen a assistir a les reunions i a participar cada cop més. Alguns i algunes també portaven els "deures" que els vaig manar, i portaven preparat algun fragment per a llegir, cosa que va fer més amena la vetllada.

Què és el Club de Lectura?, em preguntes alguna vegada. Doncs un grup de gent que s'ho passen bé parlant de llibres i de la vida, que ve a ser el mateix.

La propera reunió també promet molt: El curiós incident del gos a mitjanit, de Mark Haddon, el 26 de maig.

4 comentaris:

Joana ha dit...

Em va agradar molt " el curiós incident del gos a mitjanait!.Hi ha molt a dir!
Veig que us ho passeu molt bé!

Striper ha dit...

Per aqui també tenom clubs de lectura, es una bona iniciativa.

Montse ha dit...

Hooooooola!
Espero conèixer-te aquest vespre i que em puguis dedicar el vertigen del trapezista.
Fins d'aquí a una estona!

Anònim ha dit...

Estan molt ben triats els llibres que llegiu al club, pel que veig. El de Mark Haddon el tinc pendent de llegir i comprat fa la tira de temps però m'han dit que és molt bo i fàcil de llegir :)