25 de novembre 2007

Bloc degustació (1)

Avui començo una secció que fa temps que tenia ganes d'empendre, tot i que no sé molt bé encara quan podré encaixar-la en l'atapeït calendari setmanal. No és original, ja que molts altres blocs fan seccions semblants. Es tracta de proposar un petit tast de diversos blocs que visito i d'entrades que m'han cridat l'atenció per qualsevol motiu. Aquesta degustació no pretén ser representativa, ni valorar els millors posts de la setmana.
Aquesta és la proposta d'avui:
Letters, words and poetry : Un bloc dedicat a la poesia i un post amb Els Ports com a protagonistes.
Té la mà Maria: Un bloc dinàmic i compromès que dóna a conèixer molts artistes de tot tipus. No us perdeu el vídeo.
Mira pel forat: Un bloc que fa poesia amb els sentiments i la tristesa.
Filant prim: Aquest post, com qualsevol altre, són un exemple de la tendresa i sensibilitat d'aquest escriptor.
Em puc quedar? : Un entretingut i divertit bloc que ens planteja una important qüestió sobre la nostra infantesa

10 comentaris:

Jobove - Reus ha dit...

ens tens molt mimats, gràcies per la feina sempre bona que fas, crec que ets un del blogs amb mes nervi que corre per la blogosfera

salut !!

aristocrataiobrer ha dit...

amb la mà de blocs que hi comença a haver, està bé això de començar a oferir seleccions de posts, és una professió amb futur
salut,

Anònim ha dit...

ei! m'agrada això. sempre m'he preguntat com fer-ho per trobar mitges toronges per al meu bloc. ara només em cal anar catant.

el proper cop, però, t'hauries d'enllaçar a tu mateix! ;D

Anònim ha dit...

Gràcies, per la part que em toca!

un pelegrí ha dit...

Moltíssimes gràcies per pensar en mi, Jesús.
Iniciatives com aquesta, d'obrir horitzons i establir relacions, són necessàries per a que la blogosfera i internet en general no s'encomanin de l'enquilosament del "món real".

D'altra banda, em pregunto si hi ha poesia que no es faci amb els sentiments i la tristesa.

Judit Ortiz ha dit...

gràcies, gràcies i 1000 gràcies!
ptons!

Unknown ha dit...

Dels que proposes el que fa més temps que segueixo és el de Té la mà maria i... molt bona proposta, tenen un bon bloc.

Toni Ros ha dit...
L'autor ha eliminat aquest comentari.
adrià ha dit...

Moltes, moltes, moltes gràcies, realment val la pena trobar un recull de blocs, alguns ja els coneixia però m'ha permès descobrir-ne d'altres que valen molt la pena.

Jordi Casanovas ha dit...

Com a altre 50% del blog, t'agraeixo també que t'hagis fixat en nosaltres. Procurarem ser-ne mereixedors.