16 de novembre 2007

Cares del món (20)


Aquesta secció fixa dels divendres, Cares del món, ja arriba a la vintena edició. Encara és molt jove, en té molt per a aprendre, però ja té una caràcter molt definit. I el que és més important: el seu cercle d'amics i col·laboradors es va fent més ampli. Avui us proposo dues fotos enviades, respectivament, pel bloc Té la mà Maria i pel company Tomàs Camacho. La primera molt alegre i divertida; la segona, més seriosa i intrigant, fins i tot em recorda una mica a Annibal Lecter. Gràcies a tots per fer crèixer la família.

4 comentaris:

Ferdinand ha dit...

M'agrada la segona, un pèl terrorífica, tot s'ha de dir.

Post Scriptum: Ahir vaig penjar al bloc un text, "Sindrome de Stendhal", que vaig disfrutar enormement escrivint-lo i el trobo genial. Quan les coses et surten bé, almenys per tu, bé que ho has de dir a veure què en pensen els altres.
Llegeix-lo a veure si t'agrada.

2teixidor ha dit...

Fa temps que segueixo la teua secció "cares del món".Em sembla un tipus de col·leccionisme genial i a més és plàstica i visualment original.

rosa ha dit...

la primera un bebé de fa dos segles.
la segona una cara d'un ninot de neu.

Pilarll ha dit...

Doncs, acabo de descobrir la secció i el bloc, molt, i molt interessant!!!!.
Millor la primera, sembla més, com ho diria jo, més ....humana?