10 de novembre 2007

Cançons: Gone, de Madonna

Des de fa unes setmanes us proposo de tant en tant escoltar una cançó, en principi perquè la música lliga molt bé amb la literatura i, en segon lloc, perquè simplement em ve de gust. Ara ja he decidit que es converteixi en una secció fixa, amb la qual cosa ja tinc la setmana completa:
Dilluns: Desdefinicions
Dimarts: De pel·lícula
Dimecres: Jocs literaris
Dijous: Felicitats petites
Divendres: Cares del món
Dissabte: Cançons
Diumenge: Comentari de llibres
Us recomano molt aquest mètode ja que m'ajuda a organitzar-me i m'estimula i empeny a posar entrades al bloc i, d'altra banda, suposo que també ajudar a crear un cert hàbit als visitants, que seguiran una o altra secció segons els seus gustos.
Tornant al tema de la música, avui us proposo la cançó Gone, de Madonna. Aquesta cantant no és de les meves preferides, però té alguna cançó que sí que m'agrada molt, especialment aquesta, i sobretot li reconec la seva vàlua com a provocadora. Aquesta qualitat és molt important per a un artista, ja que si qualsevol expressió artística no és capaç de provocar una reacció, penso que s'ha quedat a mig camí del seu objectiu.
Us deixo amb aquesta preciosa cançó i la seva lletra:
GONE

Selling out
Is not my thing
Walk away
I won't be broken again
I'm not
I'm not what you think
Dream away your life
Someone else's dream
Nothing equals nothing
Letting go
Is not my thing
Walk away
Won't let it happen again
I'm not
I'm not very smart
Why should I feel sad
For what I never had
Nothing equals nothing
CHORUS:
Turn to stone
Lose my faith
I'll be gone
Before it happens (2x)
Selling out
Is not my thing
Walk away
I won't be broken again
I won't I won't fall apart
Dream away your life
Dream away your dream
Nothing equals nothing
CHORUS
Turn to stone (turn to stone)
Lose my faith (lose my faith)
I'll be gone
Before it happens
Turn to stone (turn to stone)
Lose my faith (lose my faith)
I'll be gone

7 comentaris:

Anònim ha dit...

Per a mi támbé es de les cançons prerides de Madonna. Gràcies per recordar-la

Anònim ha dit...

A mi Madonna tampoc no és de les meves cantants preferides però té cançons bones i ha sabut adaptar-se, com a artista, als nous temps, sap innovar. Gone és una de les bones.

Jordi Gonzalez ha dit...

Adorada,censurada. Imitada, parodiada. Alabada, odiada. Madonna és un d'aquells personatges que no deixa indiferent. És una estrella i tot que cada cert temps li apareix una succesora ella discretament apareix amb un nou projecte i l'eclipsa. No deixo d'escoltar allò qie fa ja que sempre em pot arribar a sorprendre.
Per cert, com vols no necessitar una mica d'ordre amb el ritme frenètic que portes. Jo de vegades em pregunto, ¿i aquest home quan escriu els seus relats? ¿i la seva família, el veu? Sobretot aquesta ultima part es important ja que a mi de vegades em comporta problemes tantes hores davant la màquina.

O. ha dit...

I'm not what you think... un gran vers.

Ferdinand ha dit...

Definitivament jo i la música no estem fets l'un per l'altre.

GaviotaZalas ha dit...

UN REGALO PARA LOS SENTIDOS,,,ME HE SENTIDO CASI CAMINAR SOBRE EL AGUA ,,QUE BELLO!!!!SALUDOS

Anònim ha dit...

La Madonna dels primers anys és la millor. Els últims discs son força fluixos.