16 de novembre 2007

Llibretat = llibres + llibertat



8 comentaris:

rosa ha dit...

preciosa la foto, les paraules portan a la llibertat.

Roser Caño Valls ha dit...

La llibertat que ens donen els llibres és il·limitada

Nosotras mismas ha dit...

No puc dir res mes que la Rosa.

Petons

zel ha dit...

Jo m'hi afegeixo, els llibres són l'unic que em fa volar, mentalment i física, res millor per saber-ne la qualitat que adonar-te que estàs literalment immers en un altre món.

Jordi Casanovas ha dit...

Gràcies per l'enllaç. Ens anirem veient.

Pilarll ha dit...

Si, la llibertat només la podem trobar en els llibres .... o en la imaginació? però aquesta també te la dona el llibre.

Montse ha dit...

m'ha encantat!

jomateixa ha dit...

És una foto que no em cansaria de mirar.
Més llibertat i més vides viscudes...